23 aprilie 2014

Un roman in 30 de secunde

Pentru ca asta-i tendinta clientului care vinde ceva, da' habar n-are ce vinde. Baga text, baga date, baga numere de telefon, baga adrese, baga, baga, baga! Si mai baga si niste efecte. Si daca se poate, totul inghesuit (cu icnete) in cele 30 de secunde alocate. 
Ce conteaza ca ascultatorul sta cu (cel mult) o jumatate de ureche pe spotul lui. Nuuuu, toarna-i nene in urechi pana da pe-afara!
Geaba incerci sa-i spui ca un numar de telefon e mai mult decat suficient, ca al doilea e deja abuz, ca turnand cifra dupa cifra omul nu mai intelege chiar nimic. 
Geaba incerci sa-l convingi sa scoata in fata produsul care-l face unic, nuuuu, el iti baga trei rafturi de alimentara in spot. Asa, sa fie. Hai, pune si programu' de lucru, baga si adresa/adresele cu specificatii gen "colt cu...", "vis-a-vis de...", "langa..."
"Pai, ce facem, le facem reclama altora? Lasa dom'ne, sa stie lumea unde sa vina." 
Pai, daca omul e interesat de tine, te cauta, chiar daca esti mai ascuns. Si-uite-asa isi mananca 40-50% din spatiul alocat cu detalii care-i curg ascultatorului pe langa urechi. 
Cat priveste mesajul, carligul care-ar trebui sa-i aduca clientul in pravalie, e un talmes-balmes total, un zgomot continuu.
"Acu' baga si niste efecte. Cum, nu intra in 30 de secunde? Nooo, nu se poate, ca l-am citit io si intra."
Ii faci pe plac (ca doar plateste, nu?) si mitraliezi textul, inghesui efecte, faci o tocanita si, normal, clientul aude, nu retine si nu intelege nimic, nu vine si tot tu esti de vina, ca n-ai stiut sa-i faci "un amarat de spot publicitar".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu parerea