20 decembrie 2012

Sa trecem (pe) la boxe - Part II

Bun, m-am lovit de aceeasi problema ca si in cazul microfonului - nimeni n-are pe stoc, "daca vreti, va aducem noi dupa Anu' Nou", "vaaaaiiii, ieri am dat ultima comanda pe anu' asta" si alte mizerii care-mi confirma ca, de fapt, in Romania n-avem magazine de scule ci doar niste plimbareti de marfa pe care-i rogi cu banii in mana si tot nimic. In fine...

Edifier RT1600 Plus
Pleznit zdravan in moral de ridicaturile din umeri, am gandit mai "out of the box" si m-am orientat catre magazinele de IT&C. Asa am ajuns la gama Edifier, cu doua modele care mi-au atras atentia, pentru ca se comercializeaza in Romania: Edifier RT1600 Plus si Edifier RT1900TII. Ambele cu driver de 5" plus tweeter, ambele destul de bine cotate in review-uri. E drept ca magazinele le comercializeaza sub titlul generic de "boxe". Insa, odata intrat pe site-ul lor, le-am vazut in categoria "studio" si nu la "multimedia". E drept ca sunt si alte modele care ar merita mai multa atentie in categoria respectiva dar nu le-am vazut pe nicaieri pe la noi. Semn ca asa mult ne doare ce scrie pe eticheta....
Edifier RT1900TII
Dar sa revin la cele doua modele care au caracteristici asemanatoare, sunt din lemn (ma rog, MDF), diferenta fiind facuta de putere: RT1600 au 32W, RT1900 au 44W. Cel putin la o prima vedere. Am gasit undeva, pe un site si diagramele de raspuns in frecventa MASURATE, nu declarate, si arata destul de bine, destul de liniar iar in review-uri se spune ca au un sunet foarte clar si detaliat (60-20000Hz). Nu trebuie scapat din vedere nici pretul, foarte convenabil - RT1600, in jur de 350 lei iar RT1900, in jur de 500 de lei. 
Nu va ganditi ca am luat ceva bani sa fac reclama celor de la Edifier. Nu, pur si simplu, din toate boxele gasite in magazinele IT&C, astea mi s-au parut cele mai de incredere. D-alde Hama, Genius, Creative... am niste retineri.
Nici varianta Microlab n-ar fi de pus in cui insa, din cate am citit, coloreaza cam mult sunetul.
Din pacate, in multe din magazine, Edifier nu mai erau pe stoc, de la altele astept inca raspuns (ceea ce pentru un magazin online e destul de trist). Insa, cu siguranta ca ma voi gandi serios la alternativa. Pentru mine nu conteaza ce scrie pe eticheta, conteaza ce poate scula respectiva. Oricum, daca le voi cumpara, promit sa revin cu un review detaliat. Daca nu, nu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de dat cu parerea